E-hälsa, digitalisering och välfärdsteknik

Tandsköterska

Studieort Karlstad, Lund

Längd 1,5 år

Start Augusti 2024 (Lund)

Våld i nära relation

Längd 32 veckor

Gör en intresseanmälan

Är utbildningen du är intresserad av stängd för ansökan? Lämna en intresseanmälan så håller vi dig uppdaterad om när ansökan öppnar!

Välj utbildning

Hantering av personuppgifter

Genom att skicka in en intresseanmälan samtycker du till att få utskick om vald utbildning där vi informerar om utbildningen, viktiga datum och hur du ansöker. Vi kommer då att behandla ditt namn och din e-postadress med stöd av ditt samtycke fram tills att du återkallar samtycket, avregistrerar dig från våra utskick eller på annat sätt invänder mot marknadsföringen.

När du skickar in en intresseanmälan samtycker du även till att vi använder informationen du angett i formuläret tillsammans med informationen du anger om du påbörjar en ansökan via yh-antagning.se. Informationen vi använder från din ansökan är e-post, status och vald utbildning. Syftet är att anpassa våra utskick så de blir mer relevanta för dig utifrån var i ansökningsprocessen du befinner dig.

Du har rätt att när som helst ta tillbaka ditt samtycke. Detta gör du genom att klicka på avregistreringslänken som finns i alla utskick. Återkallande av ditt samtycke påverkar inte lagligheten av behandlingen innan samtycket återkallades.

Du har även rätt att kontakta oss för att få information om vilka uppgifter som behandlas om dig eller för att begära rättelse, radering eller begränsning av dina personuppgifter. Läs mer om dina rättigheter och hur vi hanterar personuppgifter.

Observera att en intresseanmälan inte är samma sak som en ansökan.

• Digitala kurser för upskill & reskill

Fler vägar till kompetensutveckling hittar du här! Vårdyrkeshögskolan erbjuder även digitala kurser med ett flexibelt upplägg för företag och privatpersoner.

• Fördelar med en YH-utbildning

Den nära kopplingen till arbetslivet är något som lockar många till att läsa en YH-utbildning. Här berättar vi mer om vinsterna.